سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۴۰

اخبار

گرامیداشت روز حمل و نقل در منطقه آغاجاری

دکتر فرید خدری: آرامش خاطر و حفظ خونسردی از ویژگی های مهم برای رانندگی است و هر چه که این ویژگی ها برجسته تر شوند کیفیت رانندگی نیز ارتقا می یابد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل و ترابری ، از رانندگان این مرکز تجلیل شد.
دکتر فرید خدری رئیس بهداشت و درمان به همراه  افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی و تعدادی دیگر از مسئولان با حضور در واحد ترابری ، روز حمل و نقل را به کارکنان این واحد تبریک گفتند.
رئیس بهداشت و درمان به اهمیت نقش حمل و نقل در زندگی روزمره جامعه اشاره کرد و گفت: اگر حمل و نقل نباشد عملا بقیه کارها و امورات زندگی هم دچار اختلال و توقف می شود به عنوان مثال برای رسیدگی به وضعیت بیمار اورژانسی و بدحال که در منزل دچار مشکلات شدید جسمی شده راننده آمبولانس و آمبولانس نقش محوری دارند و یا در بحث انتقال مسافران و مواد غذایی ضروری و تجهیزات پزشکی ، حمل و نقل و ترابری جایگاه ویژه ای دارند.

وی نقش رانندگان در سیستم سلامت را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: آرامش خاطر  و حفظ خونسردی از ویژگی های مهم برای رانندگی است و هر چه که این ویژگی ها برجسته تر شوند کیفیت رانندگی نیز ارتقا می یابد.

رئیس بهداشت و درمان نقش مهم ترابری در بحران کرونا را یادآور شد و تاکید نمود: زحمات رانندگان آمبولانس در اعزام و انتقال بیماران کرونایی بویژه در فصل تابستان و پوشیدن لباس فضایی قابل ستایش است و ما باید توجه داشته باشیم که این زحمات و تلاش های کم نظیر شما همچنان پر رنگ جلوه کند. 

سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک روز حمل و نقل ، از عملکرد واحد ترابری ابراز رضایت کرد و تاکید نمود: هدف ما از حضور در این واحد فقط تبریک به تنهایی نیست بلکه می خواهیم ضمن ارج نهادن به این شغل حساس ، رانندگان و کارکنان ترابری به راحتی مسائل و مشکلات کاری خود را بیان کنند.

وارسته از زحمات کارکنان و رانندگان ترابری  تقدیر و تشکر کرد و بیان نمود: واحد ترابری یکی از واحدهای پرکار ، پرتلاش و زحمتکش سیستم است و در تمام خدمات شبانه روزی کادر درمان با آنها شریک و همقدم هستند و با این وجود کمترین شکایت و نارضایتی را نسبت به این واحد داریم.

در ادامه کارکنان و رانندگان به بیان مسائل و مشکلات خود بیان پرداختند و نظرات خود را در مورد فعالیت های کاری بیان کردند.


خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

 

۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۱۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید